Dimarts, 13 gener 2026
  • Dimarts, 13 gener 2026
La Bustia promocio actes Nadal Olesa

L’arribada de dos Patges Viu-Viu i el nou format de la cavalcada de Reis, les novetats del Nadal a Olesa

Per 16 de desembre de 2025 a les 12:00 0 380 Visites

Torna el Campament Reial per segon any, els patges arribaran el dissabte 27 de desembre, mentre que la rebuda a Ses Majestats serà a la plaça Fèlix Figueras i Aragay el dilluns 5 de gener

 

Una de les novetats de la programació de Nadal d’enguany a Olesa és el taller d’escriptura i lacrat de cartes reials els dies 18, 19 i 20 de desembre a la Casa de Cultura. Les cartes seran les oficials que els Patges Viu-Viu posen a disposició dels infants per lacar-les i estampar-les amb el segell reial. Aquests arribaran al municipi el dissabte 27 de desembre. L’acte serà a les 18h a la plaça de Catalunya.

D’altra banda, del 20 al 23 de desembre, s’instal·larà la caseta de la Fada Blava a Les Galeries d’Olesa. Es tracta d’una iniciativa de l’associació de Botiguers i Comerciants d’Olesa.

Els Pastorets es podran veure els dies 25, 26 i 28 de desembre i 4 i 6 de gener a les 18.30h al Teatre El Casal.

Per Cap d’Any, hi haurà les tradicionals campanades i festa revival amb música dels 70, 80 i 90, a partir de les 23.30 i fins a les 3h, i festa pels joves majors de 16 anys a partir de la 1h al pavelló Sant Bernat.

Per segon any consecutiu, torna el Campament Reial al Centre Cultural de Cal Puigjaner. Enguany, tindrà com a figures centrals els Patges Viu-Viu, que enguany es dupliquen. Tindrà lloc els dies 1, 2, 3 i 4 de gener. Les entrades són gratuïtes, però s’ha de fer reserva obligatòria a Entràpolis a partir del diumenge 28 de desembre a les 12h.

També hi ha novetats a la cavalcada de Reis, ja que aquesta vegada la rebuda no es farà a l’estació dels FGC sinó a la plaça de Fèlix Figueras i Aragay. El recorregut posterior serà l’habitual, tot i que arrencarà a l’avinguda de Francesc Macià. A més, la imatge d’aquests serà totalment renovada i estrenaran vestuari i perruqueria.

Altres activitats són la Festa Jove de Nadal el 20 de desembre a la pita annexa del pavelló Salvador Boada; el Tió gegant el dia 21 a les 12h al Parc Municipal; l’arribada de l’Home dels Nassos el dia 31 d’11.30 a 14h als carrers de la vila; el concert ‘Tastets de nadales europees‘ el dia 30 a les 19.30h al Teatre de La Passió.

Pel que fa a les activitats passades, s’ha celebrat l’encesa del gran arbre de Nadal i la il·luminació de la plaça; la Fira de Nadal, la festa infantil i la de la gent gran, la inauguració del Pessebre de l’Olivera i l’exposició de diorames i diversos concerts de Nadal.

Aquí tota la programació de les festes de Nadal i Reis d’Olesa 2025-2026.

Fotografia: El regidor de Festes, Ferran Cerdeira, amb cartells promocionals de les activitats de Nadal [Aj]

Etiquetes: