El martorellenc i el santandreuenc han tingut minuts en la final contra el Reial Madrid, que ha acabat amb un 3-2 favorable als blaugranes
El martorellenc Eric Garcia i el santandreuenc Gerard Martín s’han proclamat campions de la Supercopa d’Espanya amb el Barça aquest diumenge 11 de gener. El conjunt blaugrana ha superat al Reial Madrid per 3-2 en la final disputada a Jidda, a l’Aràbia Saudita. Dimecres 7 de gener va guanyar a l’Ahtletic Club a les semifinals (5-0).
En el partit decisiu, Garcia ha estat titular i Martín ha entrat al terreny de joc al minut 83 substituint-lo. Raphinha ha avançat a l’equip al minut 35, però abans del descans hi ha hagut temps perquè el rival marquès el gol de l’empat, Lewandowski fes el 2-1 i el Madrid tornés a posar taules en el marcador. Al minut 71, Raphinha ha tornat a avançar al Barça fent el gol decisiu.
És la tercera Supercopa d’Espanya de Garcia i la segona de Martín.
Fotografies: Eric Garcia i Gerard Martín amb el trofeu [Eric Garcia / Gerard Martín] / El Barça celebra la Supercopa d’Espanya [Barça]