L’associació Tonis ha organitzat actes durant el cap de setmana que ha inclòs també el Mercat Medieval i la Fira del Vi del Vermut i el correfoc dels Diablots i els Custus Ignis amb la Comunitat Minera Olesana com a abanderada
Després de Martorell i Esparreguera, aquest cap de setmana del 30 de gener a l’1 de febrer ha estat la festa de Sant Antoni Abat amb els Tres Tombs a Olesa, amb l’organització de Tonis Olesa.
Entre les activitats destacades, la inauguració de l’exposició ‘Les fonts d’Olesa de Montserrat’ -que es pot visitar fins el 15 de febrer al Centre Cultural Cal Puigjaner- i el traspàs de bandera de l’Escola d’Arts i Oficis a la Comunitat Minera Olesana. També el Mercat Medieval, la Fira del Vi del Vermut, el correfoc dels Diablots i els Custus Ignis, l’actuació dels Sittar Green i els esperats Tres Tombs.
Fotografies: Festa dels Tonis amb els Tres Tombs d’Olesa [Tonis / Comunitat Minera Olesana / Aj / LB]