‘Algunes confessions i Ora et labora’ és el primer títol del nou projecte que pretén recollir i difondre la dramatúrgia contemporània
L’Ateneu d’Esparreguera ha acollit el dissabte 11 d’abril la presentació d’Aparté, una nova editorial teatral que neix amb l’objectiu de recollir i difondre la dramatúrgia contemporània, tant entre els lectors com als escenaris. L’acte ha reunit professionals del sector, artistes i públic procedent d’Esparreguera i de municipis veïns.
Durant aquest s’ha presentat el primer títol de la nova editorial, que inclou dues obres de l’autor esparreguerí Serafí Casanovas, ‘Algunes confessions i Ora et labora‘, peces que exploren la comèdia des d’una mirada lúcida i profundament humana.
L’acte també ha inclòs un tast escènic amb Miquel Santiveri i Xavier Mas i la presentació dels prologuistes Joan Castells i Marc Pau Knijff, així com música en directe amb Gerard Moliner. Durant la jornada s’han venut llibres i l’autor Serafí Casanovas ha signat la seva obra.
Aparté preveu, pròaximament, l’organització de tertúlies al voltant de les obres amb l’objectiu de promoure el diàleg i la reflexió amb el públic. A més, amb motiu de la diada de Sant Jordi, el pròxim 23 d’abril a les 12h hi haurà una signatura de llibres davant de la Llibreria Núria.
Fotografies: Serafí Casanovas amb la seva obra i presentació d’Aparté Esparreguera [Aparté]