Diumenge, 14 juny 2026
  • Diumenge, 14 juny 2026
La Bustia Jornades Modernisme Gelida 2026 4

Les Jornades del Modernisme de Gelida, en imatges

Per 11 de juny de 2026 a les 7:00 0 276 Visites

Una 6a edició dedicada a Antoni Gaudí coincidint amb el centenari de la seva mort i el primer mercat modernista com a novetats, amb l’organització i participació de l’Ajuntament, l’Associació Modernista i altres entitats locals, comerços i veïns

 

Gelida ha celebrat del 5 al 7 de juny les VI Jornades del Modernisme, impulsades per l’Ajuntament amb la col·laboració de l’Associació Modernista de Gelida i la participació de comerços, entitats, col·lectius i voluntaris del municipi.

La principal novetat d’aquesta edició, que ha estat dedicada a l’Any Gaudí, ha incorporat el primer mercat modernista de Gelida a la plaça de la Vila.

Pel que fa a les visites guiades modernistes, han registrat una assistència d’unes 80 persones, amb totes les sessions completes. Les teatralitzacions també han tingut una gran acollida, destacant l’activitat al Centre d’Interpretació Cultural.

Un dels espais centrals de les jornades va ser Can Pàmies, on prop de 400 persones van assistir a les actuacions programades i a les visites de la casa. Les conferències dedicades al Modernisme a la figura d’Antoni Gaudí també van registrar una notable assistència, amb unes 70 persones per sessió.

Fotografies: Les Jornades del Modernisme a Gelida [@modernisme.gelida]

Etiquetes:
Categoria:   Cultura, Gelida