Diumenge, 26 juliol 2026
  • Diumenge, 26 juliol 2026
La Bustia detencio Policia Local Martorell

Un detingut per quatre robatoris amb violència i intimidació a Martorell

Per 24 de juliol de 2026 a les 17:00 0 277 Visites

Després de les investigacions de Policia Local i Mossos, van detenir l’home que seleccionava víctimes vulnerables o desprevingudes i els sostreia cadenes i penjolls en una estrebada, a més de tenir un total de 16 antecedents

 

La Policia Local de Martorell i els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 29 anys per quatre delictes de robatori amb violència i intimidació a Martorell.

La primera detenció va ser el 21 de juliol per part de la Policia Local després d’un robatori amb violència comès el dia 17 de juliol, quan l’home va fer una estrebada a una dona gran i es va emportar una cadena. La segona va ser el dia 22 per part dels Mossos després d’identificar-lo com a presumpte autor d’un total de quatre fets similars i quan va passar a disposició judicial,

 

Investigacions per robatoris amb violència

La Policia Local i els Mossos van fer les seves investigacions, detenir i col·laborar per relacionar que els robatoris els havia fet el mateix home. Els fets els va cometre entre els mesos de maig i juliol. Van ser robatoris amb violència i intimidació seguint un patró de conducta reiterat. L’autor seleccionava víctimes vulnerables o desprevingudes i els sostreia cadenes i penjolls d’or mitjançant estrebades.

Els agents van començar les actuacions corresponents amb l’objectiu d’esclarir-ne l’autoria. En el marc de la investigació, es van recollir les declaracions a víctimes i testimonis. També es van fer reconeixements fotogràfics i es van visionar les imatges enregistrades pel sistema de videovigilància d’establiments als voltants dels fets.

Fruit de les diligències d’investigació, els agents van poder constatar una coincidència significativa entre els fets denunciats i el modus operandi, fet que va possibilitar la seva atribució a un únic autor. Amb tots aquests indicis, els agents van poder identificar i localitzar el presumpte responsable.

Finalment, i davant tots els indicis recollits, els investigadors van detenir l’home el 22 de juliol. L’arrestat, al qual li consten 16 antecedents dels quals 4 són per robatori amb violència i intimidació, va passar a disposició judicial davant del jutjat de guàrdia de Martorell.

Fotografia: Detenen una persona per quatre robatoris violents a Martorell [Arxiu]

Etiquetes:
Categoria:   Martorell, Successos