Divendres, 22 novembre 2024
  • Divendres, 22 novembre 2024
La Bustia comerç 21

‘Comerç 21’, una oportunitat pels establiments i empreses de servei de proximitat

Per 8 de juliol de 2020 a les 7:00 0 922 Visites

La 4a edició del projecte especial post-covid-19 es presenta aquest dimecres a les 12h online

El projecte ‘Comerç 21’ posa en marxa la 4a edició. L’objectiu és definir i implementar noves estratègies per tal de donar l’impuls que necessita cada negoci de forma individual. L’acció la duu a terme la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació i PIMEComerç.

El projecte especial post-covid-19 està dirigit als comerços i serveis de la província de Barcelona amb l’objectiu de millorar l’oferta comercial dels municipis de la demarcació de Barcelona a través del suport i impuls a un màxim de 50 micropimes amb capacitat i voluntat de millora i creixement del negoci.

L’acció consisteix en el suport, assessorament i acompanyament personalitzat a les empreses seleccionades. Això comporta un diagnosi de l’empresa, el disseny d’un pla d’accions, l’execució i l’acompanyament.

Durant el programa hi haurà diferents sessions de networking i col·lectives, a més de l’acompanyament individualitzat per part d’experts en les matèries que s’hagin de reforçar en cada cas. La participació a ‘Comerç 21’ té un preu de 100 euros (+iva) per a cada empresa seleccionada i la resta de l’import serà subvencionat per la Diputació i PIMEC.

Aquest dimecres 8 de juliol a les 12h es fa la presentació online del programa. Totes les candidates han d’omplir un formulari d’inscripció i enviar-lo a info@comerc21.cat (PimeComerç) i fabregasps@diba.cat abans del 31 de juliol.

Dels municipis de difusió de La Bústia han participat en les edicions anteriors, Disseny in Deco i Nova Dermis de Sant Andreu, Terra Viva i Integratma de Sant Esteve, Centre Veterinari Cap+Cua i DeCarns de Gelida, Espai Natura de Collbató i Remarc d’Abrera.

Enllaç de la presentació: https://us02web.zoom.us/j/87373099752.

Més informació: www.comerc21.cat/

Fotografia: Una sessió sobre màrqueting i vendes amb els comerços participants del programa ‘Comerç21’ de 2019 [Annabel Cuatrecases/Pimec]

Etiquetes: