Les iniciatives s’han adreçat al banc d’aliments i a repartir il·lusió entre els infants vulnerables
L’Ajuntament de Castellví ha valorat molt positivament el desenvolupament de les dues campanyes de Nadal que s’han posat en marxa a través dels Serveis Socials i que han comptat amb el suport del veïnat, empreses i entitats locals.
En la iniciativa adreçada al banc d’aliments s’han recollit un total de 306 euros aconseguits a través de l’adquisició dels vals solidaris que es podien trobar als establiments d’alimentació, fleca i farmàcia del nucli antic. Els diners es destinaran a comprar productes d’alimentació i higiene personal i de la llar que es repartiran a través del banc d’aliments.
La segona campanya consistia en fer possible l’arribada dels Reis a les llars dels infants amb famílies en situació de vulnerabilitat. Les empreses locals GMV, Metarom i MAG Chemical, les entitats Atenció precoç-solidària-Junts Podem i HipoFam i persones a títol personal ho han fet possible.
Vicky Castellanos, regidora de Benestar Social, ha assegurat que des de l’Ajuntament es fa “una valoració positiva” de les dues iniciatives i ha agraït el suport de tothom “en un any que ha estat especialment difícil per a tothom”.
Fotografies: Moments en què les diferents empreses lliuren les seves aportacions a Vicky Castellanos, que recull de Metarom; a Joan Carles Almirall, de GMV; i a Tere Mínguez, de MAG Chemical [Aj]