A Sant Andreu té lloc el XXXI Gran Premi Maxxis, a Abrera el Showcase d’artistes emergentes i a Esparreguera es presenta el llibre ‘Elles, teixidores de vida esparreguerina’ de Joana Llordella
Els municipis celebren aquest dissabte 8 de març els actes commemoratius de Dia de la Dona. Tota la informació es pot consultar a través d’aquest enllaç.
MARTORELL
Divendres
‘La Bacallanera (o la caiguda de les set arengades’ de la cia Cinc cèntims (18h a l’Auditori del Centre Cultural)
Conferència: ‘Correspondència privada femenina al segle XVI: la història entre línies’ (19h a la Farmàcia Bujons)
Espectacle musical: ‘Les fourchettes. Fem’ (21h a El Progrés)
Dissabte
Festa de benvinguda Caramelles Martorell (18h al Centre d’Interpretació del Patrimoni Històric La Caserna)
SANT ANDREU
Divendres
Hora del conte: ‘El meu fill princesa’ (17h a la Biblioteca Aigüestoses)
Sessió de jocs de taula (17h a l’Espai Jove)
Club de lectura: ‘Temps de cendres’ (19h a la Biblioteca Aigüestoses)
Marxa de Torxes (19h a la plaça Clara Campoamor)
Teatre: ‘Improshow’ (20h al Teatre Núria Espert)
Dissabte
XXXI Gran Premi Maxxis (9h al carrer de les Serres d’Ordal)
Fira al carrer ‘fora estocs’ de la ACSSAB per previsió de pluja es trasllada al dissabte 15 de març (11.30h a la plaça Federico García Lorca)
Diumenge
Ballada de sardanes (11.30h a la plaça Federico García Lorca)
Jugateca Ambiental: ‘Més mans per un món més verd’ (11.30h al Parc de la Solana)
CineXic: ‘Petzi i la Mar’ (12h al Teatre Núria Espert)
Swing Jam amb Dj Nela (18h a El Casino)
OLESA
Divendres
Xerrada: ‘Mediació. Com resoldre conflictes amb eficàcia i entesa’ (18h al Centre Santa Maria de Càritas)
Dissabte
Excursió: paisatges de l’oli d’Olesa (9h a la pista d’atletisme)
Exposició: ‘El ressò d’allò invisible’ (19h al Teatre de La Passió)
Cine: ‘El 47’ (18.30h al Teatre El Casal)
Concert: Cor Itzi (19.30h a l’Església de Santa Maria)
Fira de primavera d’Olesa Comerç, anul·lada per previsió de pluja (l’entitat anunciarà una nova data)
ESPARREGUEERA
Aquest cap de setmana se celebra la FiraPassió. La fira comercial s’ha suspès per la previsió de pluja. Tot i això, dissabte es mantindrà el gruix d’actes culturals programats, que es faran a l’interior del Teatre La Passió.
Divendres
Commemoració dels 25 anys de l’Associació de la Dona Activa d’Esparreguera (17h a la sala petita de La Passió)
Dissabte
Visites guiades al museu i al recinte de la Colònia Sedó (10.30h i 12.30h al Museu de la Colònia Sedó)
Laboratori creatiu: ‘Dones extraordinàries’ (11h a la Biblioteca Municipal L’Ateneu)
Presentació del llibre: ‘Elles, teixidores de vida esparreguerina’ (11h a la Biblioteca Municipal L’Ateneu)
Diumenge
Càpsula formativa: ‘La carta de presentació’ (10h a Cal Trempat)
Visites guiades al museu i al recinte de la Colònia Sedó (10.30h i 12.30h al Museu de la Colònia Sedó)
ABRERA
Divendres
Showcase: l’aparador d’artistes emergents (19h a la Sala Encuentro)
Monòleg: ‘Miss tupper sex’ (21h a la Sala Municipal)
Classes de sardanes de l’Associació de la Gent Gran (17h al Casal de la Gent Gran)
Dissabte
Portes obertes al Castell de Voltrera d’Abrera i al Balcó de Montserrat (d’11 a 18h al Castell de Voltrera)
Patis Oberts (de 16 a 20h a l’Escola Ernest Lluch)
Diumenge
Patis Oberts (de 10 a 14h a l’Escola Ernest Lluch)
Ball de l’Associació de la Gent Gran d’Abrera – Especial Festa d’Andalusia (18h al Casal de la Gent Gran)
SANT ESTEVE
Diumenge
Dia de Andalucía (13.30h al Casal Social Vallserrat)
Programació Sala Jove: cinema i crispetes (17h a Escoles Velles: Sala Jove)
COLLBATÓ
Divendres
Petit Club de Lectura (17.15h a la Biblioteca)
Xerrada: ‘Viure la vida des de la salut’ (18h al Casal de Cultura)
Diumenge
Concert de Cor Pleiade (19h a l’Església Sant Corneli)
CASTELLVÍ
Dissabte
Carnaval: ‘El món de la música’ amb rua, concurs de disfresses i festa
GELIDA
Diumenge
Vermut i concert a càrrec de ‘Billordo’ – Les Golfes de Gelida (12.30h a ubicació secreta)
MASQUEFA
Dissabte
Dia de Andalucía (18.30h a la Fàbrica Rogelio Rojo)
Fotografia: El Carnaval a Castellví l’any passat [Aj / Arxiu]