Se celebra el 17 de maig i comptarà amb ‘Mujeres’ com a caps de cartell, tot i que també actuaran ‘Lluki Valverde’, ‘Primer Infant’ i ‘Nospot’
Gelida acollirà el pròxim dissabte 17 de maig una nova edició de ‘L’Hora del Pati Fest‘, un festival que combinarà música en directe, quinto musical, activitats solidàries i food trucks. Emmarcat dins el Festival Solidari de Primavera, es tracta d’una iniciativa organitzada per la regidoria de Cooperació de l’Ajuntament.
El festival tindrà lloc al Parc de les Escoles Velles a partir de les 16h. El preu de les entrades és de 10 euros comprant-la de forma anticipada en aquest enllaç i de 12 euros a taquilla. Tots els beneficis es destinaran a Petits Músics, una entitat que treballa per la inclusió social d’infants al continent africà a través de la música.
Els barcelonins ‘Mujeres‘ destaquen com a caps de cartell d’aquesta segona edició del festival. També actuaran ‘Lluki Valverde‘, ‘Primer Infant‘ i ‘Nospot‘. La festa solidària es tancarà passada la mitjanit amb una sessió del tàndem de DJs ‘Funk Soul Brothers‘.
Fotografia de portada: ‘Mujeres’ destaquen com a caps de cartell de ‘L’Hora del Pati Fest’ [SE]