Comença aquest dissabte 13 de setembre amb ‘Los Tortugas’ i el col·loqui ‘El cinema català, en el millor moment?’
Dins el MACU (Martorell Cultural), l’Ajuntament ha programat un nou cicle de cinema amb una programació d’arts escèniques, musicals i audiovisuals. Combinarà la projecció de pel·lícules de procedències i gèneres diversos amb col·loquis posteriors, que comptaran amb la participació d’experts en cinema. Les sessions comencen aquest 13 de setembre i es faran els dissabtes a les 18h a la Casa de Cultura de la Vila. L’entrada és gratuïta fins a completar l’aforament.
El regidor de Cultura, Sergi Corral, ha dit que “amb aquest nou cicle volem oferir una projecció mensual amb col·loqui inclòs, que ens permeti gaudir del cinema en comunitat i reflexionar sobre el seu estat, els processos de producció i els reptes del sector. Gràcies a la col·laboració amb CineÀsia, no només projectarem pel·lícules catalanes, asiàtiques o internacionals, sinó que també comptarem amb convidats vinculats a la indústria que enriquiran el debat. L’objectiu és apropar el cinema a Martorell, on no disposem de sales pròpies, i crear un fòrum viu de participació i reflexió col·lectiva”.
El cicle s’obrirà el 13 de setembre amb ‘Los Tortuga‘ de Belén Funes i el col·loqui ‘El cinema català, en el millor moment?’. L’11 d’octubre serà el torn de la pel·lícula ‘Exhuma‘ i el debat ‘El cinema de gènere provinent d’Àsia’.
Al novembre, el dia 8 es projectarà ‘Hijos del sol‘ i es farà el col·loqui ‘Els nens al cinema’. I el 13 de desembre es podrà gaudir de ‘Barcelona nit d’hivern‘ i el debat ‘El Nadal al cinema’.
Fotografia: ‘Los Tortuga’ obre el nou cicle de cinema dins el Martorell Cultural [Aj]