Divendres, 14 novembre 2025
  • Divendres, 14 novembre 2025
La Bustia Jordi Calm Eclosion

JTrêbol publica la novel·la ‘Eclosión’

Per 14 de novembre de 2025 a les 7:00 0 132 Visites

El veí de Sant Andreu ha escrit una obra espiritual, de crítica social i amb elements de ficció especulativa i explica a La Bústia la seva relació també amb Olesa, Esparreguera i Abrera

 

Jordi Calm, escriptor que signa com a JTrêbol, veí de Sant Andreu, ha publicat recentment ‘Eclosión‘, una novel·la breu que combina espiritualitat, crítica social i elements de ficció especulativa. En declaracions a La Bústia, l’autor ha explicat que és una obra “perquè la gent s’ho passi bé i amb l’objectiu de millorar el món”.

La trama parla d’un grup de persones que, “des de l’àmbit de l’espiritualitat, descobreixen com canalitzar l’angoixa col·lectiva de la humanitat per transformar-la en una força tangible”. La seva intenció és “fer-la servir per forçar l’elit econòmica global a establir un nou ordre més just, fraternal i equitatiu”. Per això, dipositen aquest poder en “dos germans bessons, símbol de puresa i innocència, que s’hauran d’enfrontar a un sistema despietat que no romandrà indiferent davant aquesta amenaça”.

A banda de ser una lectura, ‘Eclosión’ s’emmarca en un projecte més ampli disponible a www.eclosionlibro.com, on els lectors poden trobar continguts complementaris, un FAQ temàtic, el ‘com es va fer’ de la novel·la i una guia pràctica amb propostes per ‘fer passos cap a un món millor’.

Jordi Calm explica que de Barcelona va anar a viure a Olesa fa 20 anys, arran d’una relació sentimental i el seu fill estudia en aquesta població. Per motius diversos, “des de fa una dècada he anat canviant de residència passant per Olesa, Esparreguera i, ara fa uns 7 anys, a Sant Andreu”.

A més, amb el llançament del projecte ‘Eclosión’, Calm afegeix que “he tingut l’oportunitat de col·laborar amb ArtEstudi, d’Abrera, amb la Glòria i el Carles, per elaborar material gràfic, fotografies i vídeos, per la web i el compte d’Instagram”.

Calm ha fet escrits i un altre llibre d’aventures fa 20 anys, però aquesta és la primera novel·la publicada.

Fotografia: Jordi Calm amb el llibre ‘Eclosión’ [ArtEstudi]

Etiquetes: