La Policia Local de Martorell ha detingut la persona que havia fet un tall a la cara a una altra i la de Sant Andreu un conductor amb un requeriment judicial
La Policia Local de Martorell ha detingut una persona per un delicte de lesions. Els agents van rebre una trucada que alertava que hi havia una persona amb un tall a la cara. Quan es van dirigir al lloc, la víctima ja estava sent atesa pels serveis sanitaris.
Mentrestant, centralitzadament es va fer un seguiment via càmeres de videovigilància i es va poder localitzar l’autor, que duia l’utensili relacionat amb la lesió. Va ser detingut i ja ha passat a disposició judicial.
D’altra banda, una alerta de l’anella de seguretat de Sant Andreu ha identificat una persona que conduïa sense punts al carnet la matinada del 9 de novembre. El conductor tenia un requeriment judicial i la Policia Local el va detenir.
Fotografia: L’anella de seguretat de Sant Andreu [Aj]