Dimarts, 4 març 2025
  • Dimarts, 4 març 2025
La Bustia portada febrer 2025

Aventura, talent, feina i sanitat, a la nova edició de La Bústia

Per 4 de març de 2025 a les 7:00 0 111 Visites

Entrevistem a Carles Pitarque i Adrià Archilla després de tornar de l’Uniraid i coneixem les novetats rellevants de veïns dels municipis

En aquesta edició de La Bústia destaquem una aventura, talent de proximitat i novetats amb joves, emprenedors, artistes, escriptors i esportistes que són notícia.

El primer i més diferent és el repte solidari de l’Uniraid pel desert del Marroc que han acabat amb èxit dos joves estudiants universitaris veïns de Sant Andreu i d’Abrera: Carles Pitarque i Adrià Archilla. Ho han fet en un cotxe de 1992 restaurat per a l’ocasió després de mesos de preparació. Ho hem pogut seguir al diari digital i a les xarxes. Ara els hem entrevistat a l’edició de paper.

Un exemple de talent com la banda de música formada per cinc adolescents d’Olesa que han actuat fora del seu poble, a la sala Encuentro d’Abrera seu de l’entitat Crear i Compartir on promocionen artistes emergents i la cultura del territori.

Coneixem els últims llibres d’autors locals de Martorell i d’Abrera; un guardó de la Pastisseria Grau d’Esparreguera i Martorell; qui ha venut 15 números de l’ONCE a Sant Esteve que han deixat un total de més de mig milió d’euros, el salt de Rosalía a la ficció internacional i esportistes que han tingut grans resultats.

Per contra, perillen llocs de feina, a Seat a llarg termini segons avisa la companyia; i a dues empreses de Castellbisbal, RDM i Eurohueco, que afecta a 237 i 150 persones, respectivament, moltes de les quals són de Sant Andreu i de Martorell. També continuen les notícies del CAP d’Olesa, amb concentracions i comunicats a l’espera de respostes sobre una investigació, la gestió i els recursos.

Les notícies d’economia, societat, successos, esports i cultura es poden ampliar a través dels codis QR o de labustia.cat.

La Bústia s’està distribuint a les bústies, punts i expositors dels 10 municipis de difusió amb 40.000 exemplars (37.000 bústia a bústia i 3.000 en punts i expositors). Es pot consultar en format pdf a través d’aquest enllaç.

Imatge: Portada de l’edició febrer-març de La Bústia.

Etiquetes: