La jornada ha permès al Consorci comunicar els projectes claus en què treballa i les estratègies turístiques pel futur
El Consorci de Promoció Turística del Penedès ha presentat el Pla d’Accions Integrat 2024 davant d’unes 200 persones, entre les quals representants municipals, empreses, associacions i altres actors turístics del territori. La jornada permet al Consorci comunicar els projectes clau en què treballa i les estratègies turístiques del futur.
L’acte, que s’ha celebrat el 21 de febrer a l’Auditori de Vilafranca del Penedès, ha començat amb la benvinguda del president del Consorci i alcalde de Gelida, Lluís Valls. “Es presenta un pla ambiciós que té en consideració els interessos públic privats i on enguany cal destacar la implicació en projectes territorials i d’infraestructura turística, com és el cas del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació”, ha explicat.
Valls també ha aprofitat el seu discurs per felicitar que enguany es celebren els 25 de la creació del Consorci i per valorar la importància de l’entitat i la seva evolució en la gestió i planificació estratègica del turisme al territori.
Núria Sala, directora del Consorci, ha explicat el pla d’accions del 2024, on destaquen les relatives a la innovació i digitalització tecnològica, el màrqueting digital i el pes que tindran les inversions per millores de projectes turístics i infraestructures del territori.
L’acte també ha comptat amb la presència de Xavier Lluch, president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès; Abigail Garrido, Diputada Delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona; Sergi Vallès, Diputat de l’Àrea d’Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona; Marta Domènech, Directora General de Turisme de la Generalitat de Catalunya; i Ferran Andreu, president de la Cambra de Comerç de l’Alt Penedès.
Fotografies: Presentació del Pla d’Accions Integrat del Consorci de Promoció Turística del Penedès [Consorci]