Dilluns, 11 agost 2025
  • Dilluns, 11 agost 2025
La Bustia Juan Manuel Segovia

El gelidenc Juan Manuel Segovia estrena un documental sobre ‘Motomami’ de Rosalía

Per 9 d'agost de 2025 a les 7:00 0 509 Visites

Es tracta d’un projecte nascut a partir d’aquest univers creatiu de la cantant sesrovirenca com a Treball de Recerca que rep per títol ‘Motomami. Sobre el camp i la performance’

 

El gelidenc Juan Manuel Segovia, estudiant de 17 anys de l’Institut de Gelida, ha estrenat el divendres 1 d’agost el documental ‘Motomami. Sobre el camp i la performance’, un treball que neix com a Treball de Recerca.

A partir de l’univers creatiu de ‘Motomami’, el disc i projecte audiovisual de la cantant sesrovirenca Rosalía, el documental examina com els conceptes de camp i performance impregnen no només la proposta artística de l’autora, sinó també gran part de les creacions culturals actuals.

El film té una durada de gairebé 90 minuts i incorpora entrevistes amb professionals de l’art, la música i el periodisme cultural per oferir una lectura accessible, documentada i plena de matisos.

Juan Manuel Segovia, tot i la seva joventut, demostra una gran maduresa analítica i una voluntat clara de connectar el pensament artístic amb la realitat quotidiana. Amb un to irònic, lúdic i espontani, convida l’espectador a qüestionar la serietat que sovint imposa la vida adulta.

 

Més sobre Juan Manuel Segovia

Juan Manuel Segovia té 17 anys i ha estudiat 2n de Batxillerat Social a l’Institut Gelida. A la tardor començarà el Grau de Comunicació Audiovisual a la UPF. Actualment, forma part del Consell Rector de Ràdio Gelida.

Des de petit ha mostrat interès pel món audiovisual com a canal d’expressió i comunicació. Ell mateix explica: “Mai m’he sentit gaire còmode escrivint o parlant en públic. El llenguatge visual em permet expressar-me amb autenticitat i profunditat”.

Amb el documental sobre Motomami vol fer un primer pas en la seva trajectòria com a creador i realitzador: “Aspiro a dedicar la meva vida al cinema i a les arts visuals. Aquest projecte és una carta de presentació i, alhora, una declaració d’intencions”.

El treball ha tingut el reconeixement al paranimf de la UB com un dels millors treballs en comunicació.

Aquí l’Instagram sobre el treball audiovisual.

El documental es pot veure a través d’aquest enllaç.

Fotografies: Juan Manuel Segovia [SE]

Categoria:   Cultura, Gelida