Amb l’objectiu de promocionar l’ús dels armaris refrigerats, una de les eines que es van incorporar a l’estiu per modernitzar el mercat
Per promocionar l’ús dels armaris refrigerats, el Mercat de Sant Andreu de la Barca ha posat en marxa la campanya ‘Oh i tant’, que compta amb el suport de l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona. Des de la setmana passada, els usuaris que comprin al mercat i demanin recollir-la a través d’aquests armaris rebran una bossa isotèrmica de regal.
Els armaris refrigerats van ser una de les dues noves eines que es van presentar a l’estiu per modernitzar el mercat. Són multi-temperatura i permeten fer la comanda a les parades per telèfon, web o WhatsApp i recollir-la amb un codi QR, fins i tot fora de l’horari comercial.
El regidor de Comerç, Miquel Àngel Abril, ha dit que aquesta campanya de promoció “forma part de l’aposta municipal per modernitzar i dinamitzar el comerç de proximitat, incorporant solucions tecnològiques que milloren l’experiència de compra i afavoreixen un model de ciutat més pràctic, sostenible i connectat amb la ciutadania”.
Sant Andreu presenta dues eines per modernitzar el mercat.
Fotografies: Armaris refrigerats del mercat municipal de Sant Andreu [Aj]