Tots els actes d’aquest dijous s’han suspès, mentre que la previsió del cap de setmana es manté
Esparreguera celebra del 12 al 15 de febrer la Festa Major d’Hivern dedicada a Santa Eulàlia, patrona del municipi. A causa de l’activació del Pla Vencat per la previsió de ratxes superiors als 100 quilòmetres per hora, les activitats festives d’aquest dijous s’han suspès, tot i que algunes s’han pogut reprogramar.
L’obertura de l’exposició del V Concurs Fotogràfic de la 183a Festa de Sant Antoni Abat d’Esparreguera 2025 serà dissabte a les 12h a la Sala d’Exposicions Municipal i la ballada de sardanes es farà diumenge a les 12h a la plaça de l’Ajuntament, coincidint amb l’ofici solemne.
En canvi, el concert familiar ‘Us convidem!!!’ a càrrec de Rikus s’ha cancel·lat definitivament. El tradicional cafè-concert de la Banda de Música d’Esparreguera està pendent de reprogramació.
Pel que fa als actes del cap de setmana, continuen previstos amb normalitat. La cultura popular tindrà un paper destacat amb la tradicional cercavila i les actuacions de les colles de la Federació d’Entitats de Cultura Popular i Tradicional Catalana d’Esparreguera. La música també és un dels eixos destacats de la festa, amb el concert de l’esparreguerina Laura Santos, de Blú Versions i Pelat i Pelut o Pep Plaza.
Fotografia: Laura Santos actua a la Festa Major d’Hivern d’Esparreguera [La Bústia]