Amb l’objectiu d’analitzar la situació sanitària actual i posar en comú propostes de millora dels serveis sanitaris del territori
Els alcaldes i regidors dels municipis del Baix Llobregat Nord s’han reunit aquest dimecres 9 de juliol al matí a la Fundació Hospital Sant Joan de Déu de Martorell (FHSJDM). L’objectiu de la trobada ha estat analitzar la situació sanitària actual i posar en comú propostes de millora dels serveis sanitaris del territori.
La reunió ha comptat amb la presència dels alcaldes de Martorell, Xavier Fonollosa; d’Abrera, Jesús Naharro; d’Olesa, Marc Serradó; de Sant Esteve, Enric Carbonell; de Sant Andreu, Marc Giribet; i l’alcaldessa de Collbató, Gemma Rodríguez. També han estat presents les regidores i regidor de Salut de Martorell, Soledad Rosende; de Castellví, Joan Carles Almirall; de Gelida, Mari Luz López; i de Masquefa, Leny Abreu.
Durant la trobada, Jordi Trelis, director gerent de la FHSJDM, acompanyat de la Directora Financera i de Gestió, Núria Canal, ha fet una presentació institucional per mostrar la realitat actual del centre hospitalari, els serveis que s’hi ofereixen i els reptes de futur.
Trelis ha dit que “hem de posar en valor la tasca que fa el centre com a referent del territori, així com buscar un millor finançament que permeti donar resposta a les necessitats de la població atesa”.
Per la seva banda, Fonollosa, que també és president del Patronat de la FHSJDM, ha valorat molt positivament la trobada: “Tots els alcaldes del sector sanitari del Baix Llobregat Nord hem compartit la nostra anàlisi de la situació sanitària i hem posat sobre la taula la necessitat de fer millores en l’atenció assistencial“.
Fotografies: Trobada dels alcaldes del territori a l’Hospital de Martorell [Aj Martorell / FHSJDM]