Divendres, 22 novembre 2024
  • Divendres, 22 novembre 2024
La Bustia campanya Monbus Esparreguera

Esparreguera engega una campanya per conèixer les incidències en el servei de Monbus

Per 30 de novembre de 2023 a les 18:00 0 363 Visites

Les queixes es poden fer telemàtica o presencialment a l’OAC

L’Ajuntament d’Esparreguera ha posat en marxa una campanya per recollir les queixes sobre el servei de bus urbà i interurbà que presta l’empresa concessionària Monbus. Totes les incidències i anomalies es poden fer a través d’una instància, que es pot presentar telemàtica o presencialment demanant cita prèvia a l’OAC. Totes les queixes recollides es remetran a la Generalitat.

La campanya és visible a través de cartells informatius col·locats a les parades de bus i es difon a les xarxes socials municipals. L’objectiu és animar a la ciutadania a fer arribar al consistori les seves queixes.

L’Ajuntament ha engegat aquesta campanya després d’aprovar una moció per a reclamar al govern català un correcte dimensionament del servei, i de no arribar a cap acord amb l’empresa en una reunió mantinguda a principis de mes.

El regidor de Mobiltat, Alfons Puche, ha explicat que la campanya “vol facilitar la denúncia de les anomalies del servei per part de les persones usuàries, perquè les queixes només tenen validesa jurídica si es registren via instància amb la identificació de la persona denunciant”.

Puche també ha comentat que “abans quan entrava una queixa a l’OAC es registrava amb un codi o un altre segons el motiu, però ara hi ha uns identificadors específics per a les instàncies relatives al servei que presta l’empresa Monbus. Això ens facilitarà molt l’explotació de dades per a presentar queixes a la Generalitat o, fins i tot, portar l’empresa a un contenciós administratiu si fos necessari”.

Les queixes i el mal funcionament del servei de Monbus es porta a una auditoria

Fotografia: Campanya per registrar les queixes en el servei de Monbus a Esparreguera [Aj]

Etiquetes:
Categoria:   Economia, Esparreguera, Societat