El projecte, que és en fase d’estudi d’alternatives, oferirà 300 places i un aparcament tancat per a bicicletes
FGC ampliarà l’aparcament de l’estació de Martorell Central amb 300 places noves per a cotxes, motos, vehicles elèctrics i uns aparcaments tancats per a bicicletes. Així ho ha explicat fons de FGC a La Bústia.
El projecte de Park&ride de Martorell es troba en fase d’estudi d’alternatives i es posarà en servei en els pròxims dos anys. També s’inclou en cinc estacions més: Terrassa Nacions Unides i Sabadell Nord -que entraran en servei a la tardor- Sant Joan i Quatre Camins.
El novembre passat, FGC va presentar les obres de millora que s’estan duent a terme a diferents punts de l’entorn de les estacions de Martorell Enllaç i Central.
Les obres permetran reubicar les pistes del Club Petanca Martorell, ubicades al costat de l’estació de Martorell Central, es recuperarà el Park&Ride, es renovarà el Centre Operatiu de Martorell d’FGC i es posarà en marxa el projecte pedagògic i de preservació del material ferroviari L’espai de la via mètrica en els propers mesos.
La companyia ferroviària ha incrementat entre un 1% i un 2% el nombre de viatgers a la línia Llobregat-Anoia des de l’entrada de la zona de baixes emissions (ZBE). Així s’ha anunciat en la presentació dels resultats del 2019.
Així durant l’any passat, a la línia Llobregat-Anoia hi va haver un augment del 7% respecte el 2018 i es van registrar 24,72 milions de validacions. Suposa un estalvi de 68.7000 vehicles al dia.
La línia Llobregat-Anoia és la segona més usada pels usuaris de FGC només superada per la línia Barcelona-Vallès.
Fotografia: L’estació de Martorell Central de FGC es reforçarà amb un aparcament dissuasori [La Bústia]