Els alcaldes Juan Jurado i Jordi Parent han visitat les representacions veïnes, que també han comptat amb l’assistència d’altres càrrecs institucionals
L’alcalde d’Olesa, Jordi Parent, ha gaudit aquest diumenge 6 d’abril de la representació de La Passió d’Esparreguera. D’aquesta manera, retorna la visita que l’alcalde d’Esparreguera, Juan Jurado, va fer el passat mes de març a La Passió d’Olesa.
Al teatre esparreguerí també han estat presents la consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Sònia Hernández; i el director dels Serveis Territorials de Cultura de Barcelona, Andreu Felip. Durant l’entreacte de la representació, la consellera ha saludat als actors i actrius participants i ha signat el llibre d’honor del Teatre La Passió.
Pel que fa a Olesa, la segona representació de la temporada va comptar amb la visita de la consellera d’Igualtat i Feminisme de la Generalitat de Catalunya, Eva Menor. Va coincidir també amb l’assistència del president de la Federació Catalana de Passions, Jordi Carapuig. En acabar la representació, van anar entre bambolines a dedicar unes paraules als actors i actrius. Finalment, van signar el llibre d’honor de l’entitat.
Fotografia de portada: Visita institucional a La Passió d’Esparreguera [Aj Esparreguera]