Amb aquest disc, la sesrovirenca va fer una gira mundial i una altra de festivals
L’ESIC, la prestigiosa escola de negocis i màrqueting, ha atorgat a Barça i a Spotify el ‘Premi Aster de Màrqueting 2023’ per a la campanya de ‘Motomami’. És el nom del disc que va publicar Rosalía i que va ser el logotip al pit de la samarreta dels primers equips de futbol del club blaugrana el mes de març.
L’acció ha cridat l’atenció per la manera que té de conjugar el món del futbol i la música, així com per la capacitat de connectar viralment amb audiències globals.
La sesrovirenca Rosalía va publicar ‘Motomami’ el març de 2022. El disc va dur la cantant a fer una gira mundial i una altra de festivals. A més, amb l’àlbum ha guanyat diversos premis com un Grammy.
Rosalía publica ‘Motomami’ i el trobem a Martorell
Rosalía anuncia una gira mundial amb el seu disc ‘Motomami’
Rosalía publica la versió ‘deluxe’ de ‘Motomami’
Rosalía guanya un Grammy amb ‘Motomami’
Rosalía anuncia una gira de festivals aquest 2023
Fotografia: Rosalía amb la samarreta del Barça amb ‘Motomami’ [Rosalía]