Del 12 al 16 de setembre, el pregó va a càrrec de la Comissió de Festes de la Font del Còdol i entre les activitats destacades hi ha el correfoc dels Diables Salnitrats que fan 10 anys
L’última Festa Major d’estiu és la de Collbató, que se celebra del divendres 12 al dimarts 16 de setembre. L’edició d’enguany dedica un homenatge especial a la colla de Diables Salnitrats amb motiu del seu 10è aniversari i a la Comissió de Festes de la Font del Còdol pels seus 75 anys.
La celebració començarà el divendres amb el pregó a càrrec de la Comissió de Festes de la Font del Còdol. A continuació, el Seguici del Pastor recorrerà els carrers del nucli històric, donant pas al tradicional Sopar Popular, que comptarà amb l’amenització de l’orquestra Venus. Dj Rufo tancarà la nit.
L’endemà hi haurà el campionat amateur de futbol sala, l’espectacle del Circ Pànic, el vermut popular, la ballada de sardanes, la cercavila popular, la representació de l’obra ‘El meu pare va anar a Cuba’, el concert de Mala Vida i l’actuació de Dj Dylan Lorenzo.
El diumenge tindrà protagonisme la cultura, amb un espectacle-concert familiar, la Trobada Castellera, el Campionat Amateur de bàsquet, el concert mashup de Party Band i el correfoc.
El dilluns s’ha programat el Campionat Infantil de futbol sala i una jornada literària amb Contes de Festa Major i la presentació del llibre ‘Corda de Cànem’.
Finalment, el dimarts, diada de Sant Corneli, se celebrarà la Pregària d’Homenatge a la Gent Gran, l’espectacle d’humor de T-improviso i la cantada d’havaneres.
El programa complet de la Festa Major de Collbató es pot consultar a través d’aquest enllaç.
Fotografia: El grup Mala Vida actua dissabte a la nit a la Pista Martí Gil [Aj]