Divendres, 31 octubre 2025
  • Divendres, 31 octubre 2025
La Bustia Oficina Alcalde Sant Andreu

L’alcalde de Sant Andreu surt al carrer amb una “oficina mòbil”

Per 30 d'octubre de 2025 a les 12:00 0 155 Visites

Sota el lema ‘Benvingut a casa teva’, l’Ajuntament organitza visites, reunions i trobades als barris amb Marc Giribet del 3 al 13 de novembre

 

L’Ajuntament de Sant Andreu posa en marxa el dilluns 3 de novembre ‘l’Oficina de l’Alcalde’ amb l’objectiu de facilitar el contacte directe entre Marc Giribet i els veïns. Es tracta d’un nou projecte de participació ciutadana que neix sota el lema ‘Benvingut a casa teva‘.

L’alcalde passarà un dia sencer a cada barri per escoltar les necessitats i propostes dels veïns, segons expliquen des del govern municipal. Mantindrà trobades informals, visites i reunions amb entitats i la ciutadania en “una oficina mòbil que s’instal·larà en diferents punts del municipi”.

Les persones que vulguin reunir-se amb l’alcalde o fer-li arribar les seves propostes poden sol·licitar-ho a través del número de WhatsApp 674 795 180 o enviant un correu electrònic a alcalde@sabarca.cat.

 

Calendari de ‘l’Oficina de l’Alcalde’ als barris

Dilluns 3 de novembre de 10 a 19h: plaça Onze de Setembre, barri del Pla de l’Estació

Dimarts 4 de novembre de 10 a 19h: parc de Can Preses, barri de la Colònia

Dimecres 5 de novembre de 10 a19 h: plaça de la Font de la Roda, barri del Nucli Antic

Dijous 6 de novembre de 10 a 19h: plaça gran del Palau, barri del Palau

Dilluns 10 de novembre de 10 a 19h: jardins del Centre Cívic la Plana, barri de la Plana

Dimarts 11 de novembre de 10 a 19h: jardins Montserrat Roig, barri de Can Prats

Dimecres 12 de novembre de 10 a 19h: parc de la Solana, barri de la Solana

Dijous 13 de novembre de 10 a 19h: davant del pàrquing del carrer Anoia, barri del Centre

 

Posteriorment a l’Oficina de l’Alcalde, a les 19h en el mateix punt, tindran lloc les assemblees de barri amb els regidors de cada barri i el mateix alcalde Marc Giribet.

Fotografia: Sant Andreu impulsa l’Oficina de l’Alcalde [Aj]

Etiquetes: