Nou Martorell s’incorpora a l’organització d’una proposta creada per Fem Vila que inclou més d’un centenar d’expositors, un passatge i un campament entre les 35 activitats relacionades amb la màgia, el misteri i el terror
Martorell celebra del divendres 17 al diumenge 19 d’octubre la 8a Fira de Bruixes, organitzada i dinamitzada per les associacions de comerç Fem Vila i Nou Martorell i la col·laboració d’Uniart i l’Ajuntament. Durant tot el cap de setmana es podrà gaudir de 35 esdeveniments relacionats amb la màgia, el misteri i el terror. La programació inclou tallers, conferències, espectacles, cercaviles de personatges màgics i mítics i un mercat.
Han confirmat l’assistència de més d’un centenar d’expositors a la fira, dels quals 35 són associats de Nou Martorell. Una fira creada per l’entitat Fem Vila, que aporta l’experiència i la implicació del barri.
La inauguració de la Fira és el divendres a les 17h i la clausura diumenge a les 21h. Estarà ubicada a partir de la plaça de l’Església, Francesc Santacana i Anselm Clavé. D’altra banda, des de les 10h i durant la jornada de dissabte i diumenge, el Mercat s’omplirà de parades temàtiques.
El Passatge del Terror s’instal·la a l’Enrajolada i el Campament Infantil de Bruixes a Ca l’Oller. També hi haurà espectacles de carrer, danses de bruixes i fullets i conferències a la Casa de Cultura de La Vila, així com tallers d’espelmes i de runes protectores. A més, es faran diversos tallers d’espelmes i de runes protectores; cercaviles de bruixes, espectacles;
La Fira es complementarà amb els muntatges programats per l’Ajuntament: de ‘El valor de res‘ de la Companyia Pagans, aquest divendres en dos torns, a les 19.30h i a les 21h, al jaciment de Santa Margarida; i amb un ‘Impro Horror Show‘ el dissabte a les 20h a El Progrés.
Fotografia: La Fira de Bruixes en un any anterior [Arxiu / La Bústia]