Les donacions es poden fer aquest diumenge 14 de desembre a la Fira de Nadal o el dia 23 al matí a la plaça de Federico García Lorca
L’Ajuntament de Sant Andreu ha impulsat un any més la campanya solidària ‘Cap infant sense regal‘, que es duu a terme gràcies a la col·laboració amb l’entitat Sant Andreu amb Tu. Els jocs i joguines es poden lliurar aquest diumenge 14 de desembre a la Fira de Nadal, ubicada a la plaça Font de Roda, i el 23 de desembre d’11 a 13h a la plaça de Federico García Lorca.
L’objectiu de la campanya és que tots els infants de la ciutat puguin rebre alguna joguina aquest Nadal. Els regals, per a nens i nenes d’entre 0 i 12 anys, han de ser nous, no han de ser sexistes ni bèl·lics i no han de venir embolicats, per tal de facilitar la seva classificació posterior.
A banda de joguines, també es poden donar contes, jocs de taula, trencaclosques o materials per a fer manualitats.
La regidora de Serveis Socials, Eunice Martín, ha fet una crida a la ciutadania, famílies, comerços i entitats de Sant Andreu, “que sempre han demostrat una gran capacitat de mobilització i compromís amb aquesta campanya. Cada aportació és important i contribueix a portar il·lusió i alegria a moltes llars”.
Per la seva banda, el president de l’entitat Sant Andreu Amb Tu, Francisco Ariza, ha dit que “és una satisfacció participar en aquesta campanya solidària per segon any consecutiu”.
Fotografia: Presentació de la campanya ‘Cap infant sense regal’ a Sant Andreu [Aj]