L’incendi s’ha registrat a la zona de l’antic hospital d’Esparreguera, l’accident a Martorell no ha causat ferits de gravetat i la sanció a Sant Andreu ha estat per un abocament de voluminosos
Incendi a Esparreguera
Aquest dilluns 11 d’agost s’ha registrat un incendi a la zona de l’antic hospital d’Esparreguera. L’avís va ser a les 20.47h i tot apunta que va poder ser originat per un llamp. Fins al lloc s’hi van desplaçar 12 voluntaris de l’ADF d’Esparreguera per donar suport als Bombers de la Generalitat. La pluja que va començar a caure poc minuts després va ajudar a controlar les flames. També van col·laborar els Mossos d’Esquadra i les Policies Locals d’Esparreguera i Olesa.
Accident a Martorell
Una topada amb cinc vehicles implicats a l’AP-7 a Martorell el dissabte 9 d’agost ha provocat fins a 11 quilòmetres de retencions en sentit Tarragona. Inicialment, s’han tallat dos dels tres carrils de circulació i s’han produït aturades a la B-23 al Papiol a l’enllaç amb l’AP-7, i a l’enllaç A2/AP-7 a Martorell. En aquest accident no s’han hagut de lamentar ferits de gravetat.
Rescat d’una persona a Martorell
Els serveis d’emergència van rescat el 5 d’agost una dona gran que havia caigut al seu domicili, estava sola i no podia aixecar-se. La Policia Local de Martorell va rebre un avís a través del 112 alertant del succés. La patrulla es va dirigir al domicili i va poder comprovar que la dona es trobava en bon estat, però no podia aixecar-se.
Els Bombers també es van desplaçar al lloc i, a través d’un sistema de ràpel, van poder accedir al domicili. Una ambulància del SEM va fer una primera valoració i va traslladar la persona a l’Hospital de Martorell.
Nova sanció econòmica a Sant Andreu
La Policia Local de Sant Andreu ha identificat i sancionat a la persona responsable d’un altre abocament de voluminosos a la via pública. La sanció ha estat de 750 euros.
Fotografia de portada: Incendi a Esparreguera [ADF Esparreguera]