Divendres, 30 gener 2026
  • Divendres, 30 gener 2026
La Bustia treballs AP7 punt accident tren Gelida

Tornen a tallar totalment l’AP-7 en el tram Martorell, Gelida i Sant Sadurní sentit sud

Per 28 de gener de 2026 a les 19:30 0 363 Visites

Pels treballs sobre el talús esfondrat que va provocar l’accident de tren que afecten els tres carrils i que podrien durar uns “quinze dies” condicionat a la meteorologia

 

L’autopista AP-7 ha quedat tallada aquest dimecres a partir de Martorell en sentit Sant Sadurní perquè els treballs sobre el talús esfondrat a Gelida que va provocar l’accident mortal de tren afecten els tres carrils.

El director del Servei Català de Trànsit (SCT), Ramon Lamiel, assegura que el tall l’ha demanat el Ministeri de Transports, després de comprovar que l’excavació que s’està fent fins a arribar al terreny estable afecta també part del carril de la dreta. Lamiel ha marcat un “horitzó de quinze dies” des de l’inici del tall per completar l’obra, subjecte a les condicions meteorològiques. El trànsit és desviat per l’A-2.

Aquí totes les notícies relacionades amb l’accident de tren a Gelida.

Fotografies: Una màquina excavadora treballa al tal·lús esfondrat a Gelida, entre l’AP-7 i la via del tren [SCT / SE]

Categoria:   Economia, Gelida, Martorell, Successos