Des d’Atenció Primària Costa de Ponent asseguren que la direcció del CAP té una relació fluida amb els veïns
Abrera en Comú impulsa una plataforma “en defensa dels serveis sanitaris”. Així ho assegura Abrera En Comú, en un comunicat, després d’una trobada d’una trentena de persones que “exigim millores” al Centre d’Atenció Primària (CAP) d’Abrera.
Per al partit, la trobada va posar en relleu el malestar dels veïns amb el funcionament de l’equipament mèdic. La plataforma vol ser transversal i “buscarà la complicitat dels treballadors públics de la sanitat” per “exigir una solució immediata” a les mancances que presenta el CAP.
Els resultats recollits al Pla Local de Salut, expliquen des dels comuns, són “la manca de professionals, les llistes d’espera o una infraestructura insuficient”.
El regidor d’Abrera En Comú, Joaquín Eandi, ha defensat la tasca dels professionals sanitaris del CAP que “pateixen una situació de forta pressió assistencial i de retallades”, diu.
Des d’Atenció Primària Costa de Ponent (APCP) han assegurat a La Bústia que “la direcció té una relació fluida amb els veïns, prova d’això és la trobada que va mantenir el 29 de gener passat per explicar-los les qüestions assistencials que es plantegen”.
La plataforma vol agrupar les entitats del municipi, Ajuntament, partits polítics i professionals del CAP per “vehicular diferents accions reivindicatives”.
Eandi ha afegit que “vam convidar als treballadors però no van poder assistir”. També que han programat una reunió amb el “gestor del CAP la setmana vinent per coordinar-nos”.
En aquest sentit, des de l’APCP s’assenyala que la voluntat de la direcció del centre “és trobar un espai de diàleg amb tots els agents implicats”.
Fotografia: La trobada va aplegar una trentena de persones [Abrera En Comú]