Dissabte, 21 juny 2025
  • Dissabte, 21 juny 2025
La Bustia Ritmiks Abrera 10

Bona acollida del Festival ‘Ritmiks’ a Olesa, Esparreguera i Abrera

Per 2 de juny de 2025 a les 17:00 0 330 Visites

El Festival de Joves Músics Europeus l’organitza l’Associació Catalana d’Escoles de Música

 

Tres municipis de la zona de difusió de La Bústia han acollit aquest cap de setmana el ‘Ritmkis‘, el Festival de Joves Músics Europeus, organitzat per l’Associació Catalana d’Escoles de Música.

A Olesa, les actuacions de l’acte han anat a càrrec de les escoles de música d’Olesa, Esparreguera i Abrera, juntament amb la Brass Band de Liechtestein i l’Aralar Udal Musika Eskola del País Basc. La regidora d’Educació i Infància, Anna Valero, ha donat la benvinguda als músics i públic assistent tot destacant “el valor de la música com a llenguatge universal per entendre’ns i expressar-nos”.

A Esparreguera, 150 joves han omplert el municipi de música i dansa amb actuacions d’agrupacions vingudes d’Alemanya, Eslovàquia, Barcelona i Abrera. També ha participat l’Escola Municipal de Les Arts d’Esparreguera.

A Abrera, el festival s’ha celebrat a l’Auditori del Centre Polivalent del Rebato amb l’Escola Municipal de Música d’Abrera com a amfitriona. L’alcalde Jesús Naharro i la regidora d’Educació Conxi Sierra han assistit a la trobada. En acabar el concert, tot l’alumnat local i convidat, així com el professorat de les escoles i personal municipal, han gaudit d’un pica pica i una fideuà.

Des de La Bústia fem un recull d’imatges de la jornada:

 

OLESA

ESPARREGUERA

ABRERA

Fotografies: El festival Ritmiks a Olesa, Esparreguera i Abrera [Aj]

Etiquetes: