El consistori està construint tancats de fusta al voltant dels contenidors a Can Sunyer, però la porta instal·lada al tancament del carrer Pedraforca ha estat sostreta
L’Ajuntament de Castellví ha lamentat un acte vandàlic en una obra esperada pel veïnat com és la construcció de tancats de fusta al voltant dels contenidors a Can Sunyer per evitar que els senglars els tombin a la recerca de menjar. Concretament, la porta instal·lada al tancament del carrer Pedraforca ha estat sostreta entre els dies 27 i 28 d’abril.
L’alcalde Sergi Busquets ha dit que entenen “les molèsties importants que veïns i veïnes de Can Sunyer i Valldaina estan patint amb la radicalització del fenomen dels porcs senglars i els canvis d’hàbits d’aquests animals. El problema en aquesta zona ja podria estar resolt, però ara s’haurà d’actuar d’urgència i encarregar i pagar una porta nova“.
També ha explicat que “davant de la brutícia que acabava a la via pública, hem posat mitjans, equips de neteja durant el cap de setmana i reforç de la brigada municipal”.
Per últim, Busquets ha comentat que “la reflexió que fem és que nombrosos problemes de brutícia, de contenidors caiguts o trencaments de sistemes d’obertura venen derivats dels senglars o d’altres causes en vies de resoldre’s, però també veiem clarament que el vandalisme està perjudicant a tots aquells veïns i veïnes que realment fan una bona feina i només volen veure el seu carrer net”.
A Martorell i Abrera s’han instal·lat reixes i tanques per prevenir la pesta porcina.
Fotografia: Pals de l’estructura de fixació del tancament del carrer Pedraforca i la porta el dia 24 d’abril [Aj]