Dimecres, 22 juliol 2026
  • Dimecres, 22 juliol 2026
La Bustia detencio Martorell 18 juliol 1

Detenen una persona per un robatori amb força en un establiment de Martorell

Per 22 de juliol de 2026 a les 7:00 0 400 Visites

En un altre succés, la Policia Local ha assistit una persona després de caure a la via pública i fer-se una ferida al cap

 

La Policia Local de Martorell ha detingut una persona com a presumpta autora d’un robatori amb força en un establiment de la localitat. Els fets van ocórrer la matinada del 18 de juliol quan els agents, mentre feien tasques de patrullatge preventiu de seguretat ciutadana, van detectar una persona que fugia pel carrer de Piera portant una caixa registradora, una barra metàl·lica i una motxilla.

La van interceptar i, després d’inspeccionar la zona, els agents van localitzar un establiment del mateix carrer amb la porta d’accés forçada, presumptament mitjançant una palanca, i indicis compatibles amb un robatori amb força.

Davant els fets, es va procedir a la detenció de la persona. Els objectes recuperats ja han estat retornats al seu legítim propietari i les diligències han estat traslladades a l’autoritat judicial, segons ha explicat la Policia Local.

 

Una persona cau a la via pública

Una persona ha estat traslladada a un centre hospitalari després de caure a la via pública a Martorell i fer-se una ferida al cap. El primer avís el va rebre una patrulla de la Policia Local que, mentre feia tasques de vigilància preventiva, va ser requerida per un ciutadà que alertava de la situació.

Els agents van activar els serveis d’emergència i van assistir la persona ferida fins l’arribada del SEM. Finalment, va ser traslladada a l’hospital per continuar rebent assistència mèdica.

Fotografia: Detenció d’una persona / Servei d’auxili a la via pública [Policia Local]

Categoria:   Martorell, Successos