Diumenge, 31 maig 2026
  • Diumenge, 31 maig 2026
La Bustia abocament residus Can Vilalba Abrera 1

Fan un abocament incívic de residus a Abrera

Per 29 de maig de 2026 a les 17:00 0 367 Visites

Han deixat pneumàtics al costat d’uns contenidors de Can Vilalba i l’Ajuntament informa que fa un seguiment i recorda els imports de les multes

 

L’Ajuntament d’Abrera ha lamentat un nou abocament de residus en una àrea de contenidors ubicada a l’avinguda de Circumval·lació del barri de Can Vilalba. Alhora, ha fet “una crida al civisme”, ja que “actes incívics com aquests perjudiquen la gestió de residus urbans, són una degradació del nostre entorn i la seva reparació implica un cost econòmic que assumim tots els veïns del municipi”.

Des del consistori també recorden que fan un seguiment d’aquestes accions, que comporten sancions en compliment de l’ordenança de civisme i convivència ciutadana. Les sancions d’aquesta ordenança són de multes des de 100 fins a 300 euros per a infraccions leus, des de 301 fins a 600 euros per a infraccions greus, i des de 601 fins a 1.500 euros per a infraccions molt greus.

Fotografia: Abocament de residus a Abrera [Aj]

Etiquetes:
Categoria:   Abrera, Successos