Dimarts, 6 octubre 2026
  • Dimarts, 6 octubre 2026
La Bustia Diada Policia Local Sant Andreu

La Diada de la Policia Local a Sant Andreu reconeix els Bombers i l’ADF

Per 30 de setembre de 2026 a les 12:00 0 278 Visites

Han estat homenatjats agents del cos, ciutadans i entitats, a més del Parc de Bombers de Martorell i els forestals del Massís de l’Ordal per l’actuació en l’incendi del passat mes de juliol a Can Salvi

 

El Teatre Núria Espert de Sant Andreu ha acollit aquest dimarts 29 de setembre la Diada de la Policia Local, coincidint amb la festivitat del patró del cos. La jornada ha homenatjat els Bombers i l’ADF per la seva actuació en l’incendi de Can Salvi i ha reconegut actuacions destacades d’agents del cos i la col·laboració de persones i entitats amb la seguretat del municipi.

Durant la seva intervenció, l’alcalde Marc Giribet ha parlat de les millores que s’han impulsat en matèria de seguretat, com l’activació de l’Anella de Seguretat, amb 77 noves càmeres, l’ampliació de la plantilla de la Policia Local fins al seu màxim històric, la incorporació de nous vehicles policials i l’aprovació d’una nova Ordenança de Civisme i Convivència.

Giribet també ha explicat que la condemna que ha d’afrontar l’Ajuntament “afectarà el ritme d’algunes de les millores”, entre les quals hi ha la construcció de la nova comissaria de la Policia Local. No obstant això, ha destacat que “les necessitats de la ciutat no han canviat” i que l’equipament “continua sent una prioritat. Vull que la nostra Policia Local disposi d’unes instal·lacions del segle XXI dignes i modernes”.

El reconeixement més destacat de la jornada ha estat per al Parc de Bombers de Martorell i l’ADF del Massís de l’Ordal, per la seva col·laboració en la prevenció d’incendis forestals i, especialment, per la seva actuació durant l’incendi del passat mes de juliol a la zona de Can Salvi.

Fotografia: Diada de la Policia Local a Sant Andreu [Aj]