En les actuacions de la Policia Local han recuperat cablejat elèctric i el cotxe sostret amb la col·laboració d’agents de Masquefa i dels Mossos d’Esquadra, el 7 i 10 de maig respectivament
La Policia Local de Sant Esteve, en dos serveis recents, ha detingut els dos presumptes autors d’un robatori amb força en un habitatge en construcció i ha recuperat un vehicle sostret l’any 2024.
El primer succés va ser el dimecres 7 de maig a la matinada, quan els agents van rebre l’avís d’un ciutadà alertant d’un possible robatori en una casa en obres a la urbanització Masia Bach. Una patrulla es va desplaçar al lloc dels fets i va sorprendre dues persones que estaven fugint. Els agents van aconseguir interceptar-los i recuperar el cablejat elèctric que havien sostret, a més d’intervenir les eines utilitzades en el delicte. Una patrulla de la Policia Local de Masquefa va col·laborar en l’actuació.
En una altra intervenció, el dissabte dia 10 de maig, durant un control, els agents van detectar un vehicle que intentava esquivar el dispositiu policial. L’ocupant va sortir del cotxe i va fugir cap a una zona boscosa. Tot i la recerca amb el suport dels Mossos d’Esquadra, l’individu no va poder ser localitzat. El vehicle, que constava com a sostret des de l’any 2024, ha estat recuperat i retornat al seu propietari.
Fotografia: Un vehicle de la Policia Local de Sant Esteve [Aj]