Divendres, 12 desembre 2025
  • Divendres, 12 desembre 2025
La Bustia campanya Una casa una flor Martorell 4

L’Ajuntament de Martorell reparteix 12.000 ponsèties, bosses de Nadal i calendaris

Per 11 de desembre de 2025 a les 12:00 0 160 Visites

Forma part de la campanya ‘Una casa, una flor’ i del repartiment s’encarreguen els treballadors del Centre Especial de Treball (CET) Can Cases

 

Els treballadors del Centre Especial de Treball (CET) Can Cases de Martorell han començat a repartir el dilluns 1 de desembre, porta a porta, gairebé 12.000 ponsèties i bosses de Nadal a totes les llars de Martorell. La iniciativa, plenament consolidada, s’allargarà durant tres setmanes i es duu a terme íntegrament amb personal del centre. Es tracta de la 36a edició de la campanya ‘Una casa, una flor‘.

A més de la flor, cada llar rep una bossa de cotó reciclable amb el lema ‘Aquest Nadal, la Màgia és al comerç de Martorell’.  A dins hi ha el calendari del 2026 de l’Ajuntament, dedicat enguany al Museu de l’Enrajolada-Casa Museu Santacana, que celebra el seu 150è aniversari.

La campanya mobilitza les seccions de manipulats, jardineria i manteniment del CET, un equip de 12 persones treballadores amb acreditació de discapacitat, juntament amb el personal de suport tècnic.

Joaquim Tió, monitor de jardineria del CET Can Cases, ha explicat que, prèviament, “la secció de manipulats prepara les bosses en una cadena de muntatge que inclou l’obertura de capses, la col·locació del calendari, el recompte, el precintatge i l’emmagatzematge. Una vegada preparat el material, es carrega als vehicles i comença el repartiment”.

Els equips treballen per parelles i per edificis. Tió ha dit que “els agrada molt el contacte amb la gent del poble. És una feina molt agraïda i, tot i que acaben cansats, sempre estan molt contents”.

Fotografies: Repartiment de les ponsèties, bosses i calendaris per part dels treballadors del CET Can Cases [Aj]

Etiquetes:
Categoria:   Martorell, Societat