La d’Olesa manté l’espectacle de 2 hores i 15 minuts i la d’Esparreguera aposta pel format tradicional de matí i tarda i per un nou format de 2 hores i 30 minuts
Olesa i Esparreguera han arrencat la temporada de Passions el diumenge 15 de març i des de La Bústia fem un recull d’imatges d’aquest inici.
La Passió d’Esparreguera torna a apostar pels dos formats: el tradicional de matí i tarda, que es pot veure els diumenges 22 i 29 de març; i el nou format de 2 hores i 30 minuts, que es representarà els dies 3, 11, 12, 18 i 26 d’abril i 1 de maig. Enguany serà una de les últimes ocasions per poder veure el format de matí i tarda, ja que a partir de la temporada vinent quedarà reservat a representacions excepcionals. Aquí més detalls de La Passió d’Esparreguera.
La Passió d’Olesa es pot veure els dissabtes 21 i 28 de març a les 18h; el divendres 3 d’abril i els diumenges 12 i 19 d’abril a les 11h; el dissabte 25 d’abril a les 18h i el divendres 1 de maig a les 11h. La durada prevista de l’espectacle és de 2 hores i 15 minuts i totes les representacions estaran subtitulades en castellà i anglès de forma simultània. Aquí més detalls de La Passió d’Olesa.
Fotografia de portada: La Passió d’Olesa i d’Esparreguera [Aj Olesa / LPE]