El projecte premiat va ser una app per fer visibles els músics del metro de Barcelona
Els estudiants del Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat de l‘Institut Joan Oró de Martorell han obtingut el segon premi de les 24 hores d’Innovació Barcelona. El projecte premiat va ser una aplicació mòbil (app) per fer visibles els músics del metro de Barcelona.
L’aplicació premiada inclouria l’agenda diària dels concerts dels músics, i cadascuna de les estacions de metro de Barcelona, així com lectors de codis QR amb informació dels artistes.
Hi van participar més de 200 estudiants de Catalunya amb l’objectiu de dissenyar prototips per a projectes d’empreses i organitzacions. I es van presentar 24 reptes empresarials. El programa pretén apropar el talent i el potencial creatiu de l’FP a l’empresa.
El primer premi va ser pel projecte de distribució de sabons a l’Hospital Clínic. Les 24 hores d’Innovació Barcelona és un programa del Govern i la Fundació Bankia que va tenir lloc a l’Esplai Bital de L’Hospitalet.
Fotografia: El grup d’estudiants de l’Institut Joan Oró, premiat [INS Joan Oró]