Dimarts, 18 agost 2026
  • Dimarts, 18 agost 2026
La Bustia exposicio Mirades 3 1

Marta Arañó i els seus alumnes presenten l’exposició ‘Mirades’ a Sant Esteve

Per 1 de juliol de 2026 a les 17:00 0 284 Visites

La mostra es pot veure a la Sala El Celler el dissabte 4 de juliol de 12 a 14h i de 18 a 20h i el diumenge 5 de juliol de 12 a 14h

 

La Sala El Celler de Sant Esteve l’exposició ‘Mirades‘, un recull de les obres de l’alumnat de l’estudi d’art de la sesrovirenca Marta Arañó i de l’activitat extraescolar de dibuix i pintura de l’escola La Roureda.

La inauguració de la mostra ha estat el 26 de juny i ha comptat amb la presència de l’alcaldessa Roser Brosed i representants de l’Associació Amics del Nepal. L’exposició va obrir també el 27 i 28 de juny, i es pot veure el dissabte 4 de juliol de 12 a 14h i de 18 a 20h i el diumenge 5 de juliol de 12 a 14h.

Arañó ha dit que ha estat «un any de molta creativitat, de riures, d’autoexigència, de fer, esborrar i refer, de molt d’esforç i molt de treball, que els alumnes de l’Estudi d’Art Tinta i Vi, del CEIP La Roureda, i els alumnes des de Katmandú de l’Associació Amics del Nepal, us volen ensenyar. Gràcies a tots els familiars dels artistes, per un any més, confiar en mi, jo he après molt també, amb elles i ells, i ens ho hem passat molt bé».

Fotografies: Inauguració de l’exposició ‘Mirades’ a Sant Esteve [Aj]

Etiquetes: