Una lesió al maluc després de superar un limfoma de Hodgkin l’ha obligat a prendre la decisió
El martorellenc Salva Ferrer ha anunciat aquest dimarts que es retira del futbol amb 28 anys per una lesió al maluc després de superar un limfoma de Hodgkin. Aquest dimecres serà intervingut i posarà punt final a la seva carrera professional.
Actualment, formava part del CE Europa i també ha passat per l’Anorthosis Famagusta de Grècia, l’Spezia Calcio d’Itàlia, el Nàstic de Tarragona, el CF Damm i el CF Martorell.
Ferrer ha explicat que el seu maluc “ha dit prou. Abans de la quimioteràpia ja patia molèsties, però el tractament m’ha debilitat encara més la zona i necessito una pròtesi. Amb 28 anys i tota una vida per davant, no vull que l’esport que m’ha fet tan feliç em faci patir més“.
El martorellenc també ha dit que “si el novembre de 2023 us vaig dir que per lluitar contra el càncer la por no servia de res, el febrer de 2026 us dic que tampoc serveix de res que llegiu això amb pena o tristesa. Ho faig pel meu bé, per la meva salut, perquè no hi ha res més important“.
També ha agraït els clubs en els quals ha jugat i ha avançat que encara que pengi les botes, “el futbol no el deixaré. Comença una nova etapa, amb la mateixa il·lusió que quan era petit”.
El seu darrer club, el CE Europa, ha destacat que “tot i que no ha pogut cap partit oficial, volem agrair-li sincerament els esforços i la voluntat de tornar a competir defensant l’escapulada. La seva actitud i professionalitat han estat sempre constants“.
EL CF Martorell també ha tingut un record pel que va ser el seu jugador: “Avui no és un comiat qualsevol. Avui el CF Martorell acomiada un dels seus. Algú que no només ha vestit aquesta samarreta, sinó que forma part de la nostra història i de la nostra identitat. Avui no només acomiadem un futbolista. Acomiadem una persona, un exemple, algú que ha defensat aquest escut amb respecte, humilitat i passió. El Salva ha estat, és i serà sempre un dels nostres”.
Salva Ferrer torna a jugar després de superar un limfoma de Hodgkin.
Fotografia: Salva Ferrer [CE Europa]