La Tieta (By Titi Burguer) i el Restaurant Palau Vell han estat els més votats en les categories Tapa-tast i Tapa dolça, respectivament
La Tieta (By Titi Burguer), amb la Paradise Burguer, i el Restaurant Palau Vell, amb la tartaleta de pinya caramel·litzada al rom amb gelat de coco, han estat els guanyadors de la 14a Ruta de la Tapa de Sant Andreu com a millors propostes de la categoria Tapa-tast i Tapa dolça, respectivament. S’han donat a conèixer aquest dimecres 23 de setembre i el resultat ha estat per votació popular.
El mateix dia també s’ha fet el sorteig dels premis entre els participats en les votacions. Javier Martin Varas i Gemma Esparó han estat premiats amb un dinar o sopar per a dues persones valorats en 75 euros cadascun.
Enguany, la Ruta de la Tapa ha comptat amb la participació de 19 establiments, que han ofert 17 tapes salades i 7 tapes dolces. S’han servit al voltant de 6.200 tapes, amb un impacte econòmic d’uns 24.800 euros.
La Tieta (By Titi Burguer) ha obtingut el primer lloc amb el 36,83% de les votacions, mentre que el Restaurant Palau Vell ha estat la tapa dolça més votada amb un 39,53% dels vots. Els dos establiments han rebut un diploma i una cistella de productes d’alimentació gourmet.
Pel que fa a la participació ciutadana, entre el 5 i el 14 de setembre s’han registrat 587 votacions.
Fotografia: Guanyadors de la 14a Ruta de la Tapa de Sant Andreu [Aj]