Les inscripcions per tenir un estand es poden sol·licitar fins al 24 d’abril
Sant Esteve celebra el diumenge 11 de maig la 9a Fira Primavera. De 10 a 14.30h als carrers Serafí Julià, Sant Joan i Pau Costas i a la plaça Xic Mateu es podrà descobrir el teixit social i comercial sesrovirenc. Es tracta d’una iniciativa conjunta de les àrees de Promoció Econòmica i de Participació Ciutadana.
A banda de les parades que s’instal·laran, la Fira comptarà amb activitats complementàries, actuacions musicals i tallers per al públic infantil.
Des del 31 de març està obert el termini d’inscripció per poder participar amb un estand de la Fira per tal que les entitats i les empreses puguin donar-se a conèixer. Per poder fer-ho, s’han d’inscriure en el formulari d’aquest enllaç fins al 24 d’abril.
Fotografia: La Fira de Primavera l’any 2024 [Aj]