Els Bombers continuen treballant a la zona, tot i que el foc ja s’ha donat per estabilitzat
A Sant Andreu, aquest dimarts al migdia, a les 14.39h s’ha declarat un incendi de vegetació entre el polígon industrial Nord-Est i l’A2.
Agents Rurals ha informat que el foc afecta una superfície aproximada d’unes 3 hectàrees, segons dades provisionals.
L’incendi s’ha donat per estabilitzat a les 15.52h, tot i que els Bombers continuen treballant a la zona. Durant 40 minuts s’ha tallat l’A2 en sentit Barcelona, que ja ha estat reoberta al trànsit.
S’han activat fins a 9 dotacions terrestres i un helicòpter bombarder dels Bombers, l’ADF i la Policia Local.
Fotografies: Incendi a Sant Andreu aquest dimarts 23 de juny [Bombers / Aj]