Dues persones, ja detingudes, han atacat una tercera amb un cúter
Una baralla a la via pública a Martorell amb objectes tallants ha acabat amb una persona traslladada a l’Hospital de Martorell.
La sala de comandament de la Policia Local va rebre una trucada alertant d’una agressió, en la qual dues persones estaven atacant una tercera amb un cúter. Els agents de servei, conjuntament amb efectius dels Mossos d’Esquadra, es van desplaçar fins al lloc dels fets.
Inicialment, la víctima va ser atesa per diversos veïns i, posteriorment, per una ambulància del SEM. Tot seguit va ser traslladada al centre hospitalari martorellenc.
Gràcies a la col·laboració de diversos testimonis s’han pogut identificar els autors, que posteriorment han estat interceptats i detinguts per la Policia Local i els Mossos d’Esquadra.
Fotografia: Baralla a Martorell [Policia Local]