Dimarts, 27 octubre 2026
  • Dimarts, 27 octubre 2026
La Bustia Fira del VI i el Cava Sant Esteve

La Fira del Vi i el Cava de Sant Esteve, en imatges

Per 26 d'octubre de 2026 a les 13:00 0 123 Visites

L’Ajuntament ha fet una valoració positiva de l’esdeveniment i ha dit que “es va desenvolupar en un ambient molt festiu i familiar”

 

Sant Esteve ha celebrat aquest diumenge 25 d’octubre a la plaça del Doctor Torrés l’11a Fira del Vi i el Cava. Ha comptat amb ambientació noucentista, passejada modernista, degustacions, artesania, música, un espectacle itinerant i atraccions infantils. L’ha organitzat l’Ajuntament amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Com a preludi a l’esdeveniment, el passat 16 d’octubre l’estudi Tinta i Vi de la sesrovirenca Marta Arañó va organitzar ‘Vi i estrelles’, una experiència que va combinar un taller de pintura amb vi amb una observació astronòmica.

Des de l’Ajuntament han fet una valoració positiva de l’activitat destacant que “la fira es va desenvolupar en un ambient molt festiu i familiar. El nombrós públic va gaudir tant de les degustacions dels vins i caves sesrovirencs com de les activitats paral·leles, entre elles un carrusel per als infants, una passejada modernista, parades d’artesania i l’actuació itinerant dels germans Lumière”.

Fotografies: La Fira del Vi i el Cava de Sant Esteve [Aj]

Etiquetes: